MERKEZ OFİS
Halkapınar Mah. 1202/1 Sk. NO:69/307 Konak – İzmir
+90 (232) 999 96 87
+90 (537) 307 51 03
Çalışma Saatleri
Pazartesi - Cumartesi: 9:00 - 18:00
MERKEZ OFİS
Halkapınar Mah. 1202/1 Sk. NO:69/307 Konak – İzmir
+90 (232) 999 96 87
+90 (537) 307 51 03
Çalışma Saatleri
Pazartesi - Cumartesi: 9:00 - 18:00
ISO 9001 KALİTE YÖNETİM SİSTEMİ
Kalite yönetim sisteminin uygulanması, kuruluşun genel performansını artırmaya yardımcı olması ve sürdürülebilir kalkınma girişimlerine sağlam bir temel oluşturması bakımından, kuruluş açısından stratejik bir karardır.
Bu Yönetim Sistemi;
ISO 14001 ÇEVRE YÖNETİM SİSTEMİ
Küresel iklim değişikliğini geciktirmek, etkilerini azaltmak için biri dizi önlemler alınmaya başlanmış ve alınmaktadır. Bunun sonucu olarak ortaya çıkmış olan ISO 14001 standardı işletmelerin çevre olan etkilerini en aza indirgemek için yayınlanmıştır.
Çevre yönetim sistemi;, çevresel amaç ve hedefleri tanımlama ve çevre yönetim sistemi gereksinimlerini karşılamak için yeterli ve uygun, politika ve prosedürlerin oluşturulması, sürekli çevresel performans elde etmeyi sağlayan bir araçtır.
ISO 50001 ENERJİ YÖNETİM SİSTEMİ
ISO 50001 Enerji Yönetim Sistemi, her sektörde küçükten büyüğe her türlü işletmeye uygulanabilecek, tek başına olabileceği gibi diğer yönetim sistemleriyle entegre olarak da yürütülebilecek bir Yönetim Sistemidir.
Enerji kullanarak faaliyetlerini yürüten tüm kurum ve kuruluşlar için ISO 50001 temelli bir enerji yönetim sisteminin kurulması ve uygulanmasından ciddi anlamda yararlar sağlayabilir
ISO 50001 standardının doğrudan yararları:
ISO 45001 İŞ SAĞLIĞI VE GÜVENLİĞİ YÖNETİM SİSTEMİ
ISO 45001 İş Sağlığı ve Güvenliği yönetim sistemi kuruluşlara, çalışanlarına ve diğer insanlara güvenli ve sağlıklı çalışma alanları sağlaması yönünde yardımcı olurken ölümleri, iş kaynaklı yaralanmaların ve meslek hastalıklarının önüne geçilmesi ve iş sağlığı ve güvenliği (OH & S) performansının sürekli gelişimine fırsat sağlanmasını amaçlamaktadır
Kuruluşunuzda uygulayacağınız etkin bir ISO 45001 İş Sağlığı ve Güvenliği yönetim sistemi ile ;
ÇEVRESEL VE SOSYAL YÖNETİM SİSTEMİ
Günümüzün küreselleşen ekonomisinde çevresel ve sosyal sorumluluk giderek daha fazla önem kazanmaktadır. Bugün dünyada binlerce çevresel ve sosyal kanun ve standart mevcuttur. Bu kanun ve standartlar kuralları ve amaçları tanımlamaktadır. Ancak buradaki zorluk uygulamada yatmaktadır. Bir çevresel ve sosyal yönetim sistemi (ÇSYS) söz konusu kural ve amaçları açıkça tanımlanmış ve tekrarlanabilir süreçler yoluyla kurumların temel iş faaliyetlerine entegre etmelerine yardımcı olur.
Ayrıca birçok finansal desteklerde talep edilen bir rapor olarak karşımıza çıkmaktadır. Finansal Aracıların (FI) Dünya Bankası Çevresel ve Sosyal Çerçevesi (ESF) uyarınca etkin bir Çevresel ve Sosyal Yönetim Sistemi (ÇSYS) geliştirmeleri ve sürdürmeleri gerekmektedir
Bu nedenle temel hedefler şunlardır:
– Çevresel ve sosyal risklerin ve etkilerinin tutarlı bir şekilde tanımlanmasını, taranmasını, yönetilmesini ve izlenmesini sağlamak için Ç&S hususlarını Faaliyetlerin yaşam döngüsüne entegre etmek;
– Faaliyetlerin tasarımı ve uygulanması için bir Ç&S yönetim süreci ve rehberlik sağlamak;
– Proje formülasyonu, tasarımı, planlaması, uygulaması ve izlemesi sırasında Dünya Bankası Grubu’nun Çevresel ve Sosyal Standartlarına (ÇSS’ler) ve ulusal yasalara uygun olarak Ç&S hususlarının usulüne uygun olarak dikkate alınmasını sağlamak için pratik bir araç sağlamak;
– Projelerin geliştirilmesi sırasında, mümkün olduğunda risklerden ve etkilerden kaçınmak; kaçınmanın mümkün olmadığı durumlarda riskleri ve etkileri en aza indirmek veya kabul edilebilir seviyelere indirmek; hafifletmek ve kalan önemli etkileri telafi etmek veya dengelemek için bir etki azaltma hiyerarşisi yaklaşımı benimsemek;
– Etki azaltma önlemlerinin uygulanması için bir izleme sisteminin ana hatlarının çizilmesi;
– Ç&S risk ve etki tanımlama, değerlendirme, karar verme ve izleme sorumluluklarını belirlemek ve
– Ç&S risklerini ve etkilerini yönetmek için Faaliyetlerin üst yönetimiyle birlikte çalışmak ve Faaliyetlerin uygulanmasında devam eden kapasite gelişimini desteklemek.
Amfori BSCI (Business Social Compliance Initiative), işletmelerin tedarik zincirindeki sosyal ve etik standartlarını iyileştirmelerine yardımcı olan bir girişimdir. Amfori BSCI, çalışanların hakları, çalışma koşulları, iş sağlığı ve güvenliği, çevre ve iş etiği konularında şeffaflık, hesap verilebilirlik ve işbirliği sağlamayı amaçlamaktadır.
Amfori BSCI, işletmelerin ürünlerinin ve hizmetlerinin üretildiği tedarik zincirinin tüm aşamalarını kapsayan bir inceleme ve değerlendirme süreci sunar. İşletmeler, tedarik zincirindeki tüm tedarikçilerini ve alt tedarikçilerini bu sürece dahil edebilirler.
Amfori BSCI’nin amacı, işletmelerin tedarik zincirindeki sosyal ve etik standartları iyileştirmelerine yardımcı olmak ve sürdürülebilirliği teşvik etmektir. Bu girişim, işletmelerin toplumsal sorumluluklarını yerine getirmelerine ve iş etiği standartlarına uygun hareket etmelerine yardımcı olur.
Amfori BSCI denetimi, işletmelerin tedarik zincirindeki sosyal ve etik standartlarını iyileştirmelerine yardımcı olan bir inceleme ve değerlendirme sürecidir. Bu denetimler, işletmelerin tedarik zincirindeki çalışma koşulları, iş sağlığı ve güvenliği, çevre, iş etiği ve insan hakları gibi konularda uygunluğunu değerlendirmek için gerçekleştirilir
Tedarikçi denetimlerinde uygun şartların sağlanmasında sizlere yol gösteriyor, gerekli olan dokümantasyonu hazırlayarak daha rahat bir denetim geçirmenize ve kabul edilen tedarikçiler olmanıza yardımcı oluyoruz.
ISO 22000 GIDA GÜVENLİĞİ YÖNETİM SİSTEMİ
ISO 22000 Gıda zincirinde yer alan kuruluşların, gıdanın tüketim anında güvenli olmasını sağlamak ve gıda güvenliğine yönelik olan tehditleri kontrol altına almak için gerekli şartları kapsayan bir yönetim sistemi standardıdır.
ISO 22000 Standardının temel yaklaşımlarından en önemlisi HACCP tir. (Hazard Analysis and Critical Control Points – Tehlike Analizleri ve Kritik Kontrol Noktaları) Gıda zincirinde oluşması muhtemel tehlikelerin tespit edilerek önlenebilmesi, kabul edilebilir sınırlara indirilebilmesi, yada ortadan kaldırılabilmesi amacıyla kontrol uygulanılabilen bir noktadır.
ISO 22000 gıda güvenliği yönetim sistemi ile;
ISO 10002 MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ YÖNETİM SİSTEMİ
Farklılık yaratmak isteyen, müşterilerinin görüş ve düşüncelerine önem veren ve bu görüşleri sürekli geliştirmeyi amaçlayan kuruluşlar için ISO 10002 : 2004 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi yayınlandı.
Bu standart, elektronik ticaret ile ilgili olanlar dâhil olmak üzere, ticari veya ticari olmayan faaliyetlerin bütün tipleri için etkili ve verimli şikâyetleri ele alma sürecinin planlanması, tasarlanması, geliştirilmesi, işletilmesi, saklanması ve iyileştirilmesi için kılavuz bilgiler sağlar.
Bu Yönetim Sistemi;
ISO 28000, Kuruluşların tedarik zincirlerinin güvenli bir şekilde yönetilmesini, bu anlamda tedarik zincirinde oluşabilecek riskleri önleme ve kontrol altına almayı amaçlar.
Kuruluşların içinde çalıştığı güvenlik ortamını değerlendirmesi, uygun güvenlik önlemlerinin mevcut olup olmadığını belirlemesi riskleri kontrol altında tutmalarını sağlar. ISO 28001 ile kuruluşun iş kabiliyetine ve güvenilebilirliğine doğrudan katkı sağlanmış olur.
Bu Yönetim Sistemi;